Tramitació de les ajudes per al suport a la certificació de la producció ecològica

El passat 15 de maig, la Conselleria d’Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica va publicar la convocatòria d’ajudes a la quota de manteniment de la certificació de l’any 2020. (Pot consultar el text complet de la Resolució en el següent enllaç): http://www.dogv.gva.es/datos/2020/05/15/pdf/2020_3333.pdf

  • Beneficiaris: operadors del Registre de Productors i del Registre d’Empreses que estiguen d’alta en el registre del CAECV i que hagen abonat la quota de manteniment de la certificació de l’any 2020.
  • Despeses subvencionables: imports abonats per la quota de manteniment de la certificació de l’any 2020 (NO és subvencionable la quota de registre).
  • Intensitat de l’ajuda: fins a un màxim del 70% de les despeses subvencionables.
  • Quantia màxima per beneficiari: no podrà superar els 2.000 € (Ajuda de minimis. Veure condicions en l’ordre de bases).
  • Termini de presentació: serà de 15 dies hàbils a comptar des del 1 de juny, pel que el termini serà el 19 de juny a les 00:00h.

COM I QUAN TRAMITAR LES AJUDES?:

  • PERSONES JURÍDIQUES: (SA, SL, COOP, SAT, etc.) i C.B.: PER VIA TELEMÀTICA, des del 18/05/2020 fins a 15 dies hàbils a comptar des que es reprenguen els terminis administratius per Decret o fins que s’alce l’estat d’alarma.

Li recordem que els operadors que siguen persones jurídiques tenen l’obligació de comunicar-se via telemàtica amb l’administració.

Poden fer la tramitació a través del següent enllaç: http://www.gva.es/web/portal/inicio/procedimientos?id_proc=18688

  • PERSONES FÍSIQUES:

OPCIÓ 1. TRAMITACIÓ PER VIA TELEMÀTICA, des del 18/05/2020 fins a 15 dies hàbils a comptar des que siga autoritzat per Decret o fins que s’alce l’estat d’alarma.

Poden fer la tramitació a través del següent enllaç: http://www.gva.es/web/portal/inicio/procedimientos?id_proc=18688

OPCIÓ 2: TRAMITACIÓ A TRAVÉS DEL CAECV.

ASPECTES MOLT IMPORTANTS A TINDRE EN COMPTE:

    • Començarà el proper dimecres, 27 de maig.
    • És obligatori tindre CITA PRÈVIA que podrà sol·licitar telefonant al 962 538 241 – 682 741 021 – 669 563 651 – 660 882 731 – 618 305 290.
    • Els dies habilitats per a tramitar l’ajuda són els DILLUNS i DIMECRES.
    • La tramitació es realitzarà en la seu del CAECV: C/Tramuntana, 16 (Carlet). En els pròxims dies els informarem de altres llocs on traslladarem personal del CAECV per poder tramitar les ajudes.
    • Horari: de 08.00 a 14.00 hores.
    • El CAECV tramitarà les ajudes fins el 12 de juny..
    • Perquè el CAECV puga tramitar la seua ajuda, haurà d’adjuntar la següent documentació:
      • DNI o document que li acredite (p.*ej.permís de conduir), si és el titular.
      • Sol·licitud d’ajuda i pagament emplenada i signada original. La podrà trobar més a baix.
      • Autorització al CAECV per a la tramitació de l’ajuda amb signatura original_RGPD en format. La podrà més a baix.
      • Justificant de pagament de la factura.
      • Model de Domiciliació Bancària original. La podrà trobar més a baix.
    • OPCIÓ 3: TRAMITACIÓ A TRAVÉS DEL CAECV EN ALTRES OFICINES.
        • Dilluns, 8 de juny, en horari de 9:00h a 14:00h, personal del CAECV acudirà als següents llocs per a tramitar les ajudes:
          • OCA VILA-JOIOSA. Carrer La Paz, 4-2.
          • OCA DE VILLENA. Carrer Poetisa Elena Montiel, 10, 03400 Villena, Alicante.
          • ESTACIÓ EXPERIMENTAL AGRÀRIA D’ELX. Carretera Elche – Dolores, Km 1.
          • AJUNTAMENT D’UTIEL. (Plaza del Ayuntamiento, s/n)
          • El dijous, 11 de juny, en horari de 9:00h a 14:00h, personal del CAECV acudirà als següents llocs per a tramitar les ajudesa los siguientes lugares para tramitar las ayudas:
              • OCA de REQUENA. Plaça Valentín García Tena, 1.
        • Dimarts, 16 de juny, en horari de 9:00h a 14:00h, personal del CAECV acudirà als següents llocs per a tramitar les ajudes:
        • OCA DE VILAREAL. Carretera Onda Km.3
        • És obligatori tindre CITA PREVIA,  que podrà sol.licitar cridant al 962 538 241 – 682 741 021 – 669 563 651 – 660 882 731 – 618 305 290.

      Estos serveis son GRATUÏTS, pel que no comportaràn cap cost addicional.

Ha de tindre en compte que la documentació a presentar haurà de ser ORIGINAL i signada pel titular del registre en el CAECV. Si el titular no pot desplaçar-se, pot imprimir-la i portar-nos-la signada per ell.

DESCARREGAR DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER A la TRAMITACIÓ DE L’AJUDA

SOL·LICITUD

https://www.gva.es/downloads/publicados/in/260263_p_bi.pdf

MODEL DOMICILIACIÓ BANCÀRIA

https://www.gva.es/downloads/publicados/IN/07000_BI.pdf

AUTORITZACIÓ AL CAECV PER A LA TRAMITACIÓ TELEMÀTICA

autorizacion presentacion telemàtica CAECV_2020

RECOMANACIONS A TINDRE EN COMPTE

  • Ha de tindre cita prèvia.
  • Ha de mantindre la distància de seguretat.
  • Ha de portar màscara per a accedir al centre.
  • A l’entrada ha de netejar-se les mans amb gel hidroalcohòlic.
  • Quan siga atés, ha de mantindre la distància de seguretat i ha d’evitar el contacte personal.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.